De Heemskerkse kappers zijn weer open!

Sinds vanmorgen, maandag 11 mei, mogen de kappers in Nederland hun deuren weer openen. Na bijna 2 maanden betekent het meteen een ‘vliegende doorstart’, want de klanten hangen al dagenland aan de lijn voor een afspraak.

Sinds afgelopen woensdag premier Rutte bekendmaakte dat de contactberoepen, waaronder de kappers, weer aan de slag mochten, lijkt ’t erop dat heel Nederland zich wil laten ‘knippen en scheren’.

Omroep Heemskerk maakte een rondje langs enkele lokale kappers, praatte na over de afgelopen zenuwslopende maanden, over de aanpassingen voor de kappers om weer aan de slag te mogen, en over hoe ze de komende periode door denken te komen.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit artikel voor de reportage van Omroep Heemskerk