Vermiste en gevonden dieren

Foto: Unsplash - Kazuky Akayashi

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 34684   Kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, groene ogen, licht rond bekje, wit onderbekje, wit befje (Hobbesteeg, Beverwijk).
  • Reg. nr. 34707   Kater, gecastreerd, cypers rood, licht rond ogen, licht rond bekje, licht onderbekje (Bretagnestraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 34743   Kruising Maine Coon, kater, gecastreerd, cypers rood, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, rood links onder neusje, wit onderbekje, witte borst doorlopend naar buik (De Darse, Uitgeest).
  • Reg. Nr. 34745   Poes, wit, felblauwe ogen (Buitenlanden, Beverwijk).
  • Reg. nr. 34763   Poes, lapjes, zwart, rood, zwarte oortjes, zwart rechterkant kopje, lapjes rood linkerkant kopje, witte streep vanaf tussen ogen doorlopend naar bekje, wit onderbekje, voor witte voetjes, achter witte kousjes (Beverwijkerstraatweg, Castricum).
  • Reg. nr. 34783   Kater, gecastreerd, cypers rood, cypers onder oren, wit rest kopje, cypers bovendek, witte buik, voor rood op voetjes, cyperse pootjes met witte laarsjes, cyperse staart (Raamveld, Beverwijk)

Gevonden

• Reg. nr. 34665   Kater, ongecastreerd, zwart, wit vanaf boven tussen ogen uitlopend naar bekje, groen, gele ogen, witte lijn in hals richting nek, stopt op rug, witte borst, zwart bovendek, witte buik, voor witte pootjes met rechts zwarte ring, achter witte pootjes, zwarte staart (Grens Beverwijk, Assendelft).
  • Reg. nr. 34687   Kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, gemarmerd, wit rond bekje, wit onderbekje, zwart puntje staart (Jan Ligthartstraat, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• 1611696   Grasparkiet, geslacht M, turquoise met geel. Signalement: turquoise met geel. Geel op voorhoofd, boven op kop geel met turquoise doorlopend naar nek, blauwe neusdop, borst en buik turquoise, vleugels geel met turquoise randen, staartveren turquoise met geel. Plantage, Beverwijk (Kuenenkwartier, Plantage).

Gevonden

• geen