55+

Zomer in Heemskerk: zomeractiviteiten voor Heemskerkse senioren

Foto: Wim Meijer Fotografie

Vanaf eind juli zijn er voor senioren volop leuke zomeractiviteiten in Heemskerk. Een afwisselend programma waarbij ontmoeting en gezelligheid voorop staan!

• Zo is er maandagmiddag 27 juli een culturele wandeling door Heemskerk met wandelgids Piet van Zwieten van de Historische Kring Heemskerk.
  • Dinsdagmiddag 4 augustus kan men in Buurtcentrum Spectrum samen met kinderen van de buitenschoolse opvang een Gustav Klimt-levensboom tekenen.
  • Vrijdagmiddag 7 augustus is er in Cultuurhuis Heemskerk (Maerten van Heemskerckplein 5) een boeiende lezing mét workshop over muziek en het brein.
  • Of woon dinsdagmiddag 25 augustus in het Spectrum de lezing met film bij over in de oorlog veiliggestelde kunst en de reis van het beroemde schilderij De Nachtwacht.
  • Kon u eerder niet mee met de culturele wandeling, dan krijgt u donderdagochtend 27 augustus alsnog de kans. De wandelingen starten bij Buurtcentrum Spectrum, Lauraplein 1. Meedoen kost € 7,- per activiteit. Dat is steeds inclusief een kopje koffie/thee en iets lekkers.

Meer info en entreebewijzen via bibliotheekijmondnoord.nl of bij de klantenservice in De Bibliotheek. Of reserveer telefonisch tijdens de openingstijden via 0251 – 228591. Deze activiteiten zijn georganiseerd door Welschap Welzijn, Cultuurhuis Heemskerk en De Bibliotheek IJmond Noord.