Naast jeugdpopkoor Let’s Sing nu ook Tienerpopkoor in Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Ieder jaar zingen kinderen mee in het popkoor Let’s Sing o.l.v. zangdocent Claudette Beltman. Maar elk jaar stoppen kinderen ook met dit koor omdat zij ouder worden. Let’s Sing is voor kinderen van 7 t/m 12 jaar. Dit koor zoekt dus weer nieuwe kinderen die van zingen houden.

Er worden leuke liedjes gezongen van het junior songfestival, Kinderen voor Kinderen, wereldmuziek en popliedjes uit de hitparade. Kinderen die al een instrumentale les volgen, mogen zelfs voor de helft van het geld meedoen. Er is een gratis proefles op donderdag 27 augustus van 16.00 tot 16.45 uur.

Tienerpopkoor
Voor de kinderen die ouder zijn dan 12 jaar start er vanaf de zomervakantie een tienerpopkoor. Kom gezellig meedoen of het een keertje uitproberen. Er worden mooie liedjes in diverse popstijlen van oa: Alan Walker, Billie Eilisch  maar ook Nederlandse liedjes van Maan, Davina, Nielson, etc. Jongeren van 12 t/m 17 jaar kunnen donderdag 27 augustus een gratis proefles krijgen van zangdocent Caudette Beltman van 19.00 tot 19.45 uur.

Meer informatie of aanmelden kan via www.cultuurhuisheemskerk.nl of even langskomen bij Cultuurhuis Heemskerk, Maerten van Heemskerckplein 5 in Heemskerk.