Gratis workshop ‘Muziek op Schoot’ bij Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Aangeleverd

Samen zingen, dansen, luisteren en muziek maken met (oude en nieuwe) liedjes die passen bij de jaargetijde. Dat is erg leuk om te doen en een belangrijke ondersteuning in het ontwikkelingsproces van jonge kinderen. Deze activiteit stimuleert de muzikale ontwikkeling en andere ontwikkelingsgebieden zoals de motorische ontwikkeling en sociaal-emotionele ontwikkeling. De les wordt gedaan door een ouder met zijn/haar kindje van 1,5 tot 4 jaar. In plaats van de ouder kan ook een grootouder of andere goed bekende van het kindje mee naar de les komen. Ervaring met muziek is niet nodig, dus iedereen kan meedoen.

Vrijdag 18 september is er een gratis workshop Muziek op Schoot met muziekdocent Deborah de Liever van 9.00 tot 9.45 uur bij Cultuurhuis Heemskerk. Er wordt gewerkt met kleine groepjes. Wanneer het kind met veel plezier de les heeft beleefd, kan hij/zij worden aangemeld voor de Muziek op Schoot cursus die 2 oktober van start gaat. De workshop is een mooie gelegenheid om te bekijken of het kind toe is aan een muzikale groepsactiviteit.

Aanmelden voor de gratis workshop kan telefonisch 0251836003 of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Langskomen bij Cultuurhuis Heemskerk aan de Maerten van Heemskerckplein 5 in Heemskerk is uiteraard ook mogelijk.

Kijk voor meer informatie op www.cultuurhuisheemskerk.nl.