Little Woman en Pinocchio (NL) komend weekend in het Filmhuis

Het komende weekend weer 2 films in het Filmhuis Heemskerk. Op vrijdag, zaterdag en zondag staat de film Little Woman op het programma. Zondagmiddag is voor de jeugd (of het hele gezin) met Pinocchio

Little Woman
Little Woman gaat over vier jonge vrouwen zijn allen vastberaden om hun leven op hun eigen manier te leven en hun dromen na te streven. Met Emma Watson (Harry Potter) en Meryl Streep in hoofdrol. Gebaseerd op het beroemde gelijknamige boek van Louisa May Alcot.

• Wanneer: Vr 18 sept, za 19 sept, zo 20 sept om 20:00 uur
(foto: aangeleverd)

Pinocchio (NL)
Wanneer houtsnijder Geppetto uit een blok hout een pop maakt gebeurt er iets magisch. De brutale pop begint te praten en kan lopen, rennen en eten zoals elke kleine jongen. Gepetto noemt hem Pinocchio en voedt hem op als zijn eigen zoon.

• Wanneer: Zondag 20 sept om 14:00 en 17:00 uur
(foto: aangeleverd)

Locatie: Laurentz, A. Verherentstraat 1 Heemskerk. Reserveren:  online kaartverkoop www.decirkelheemskerk.nl (Aan de zaal worden geen kaarten verkocht)