Piraten van Hiernaast en Dark Waters dit weekend in Filmhuis Heemskerk

Foto: Aangeleverd

Komend weekend in het Filmhuis Heemskerk weer twee films. Zondagmiddag de familiefilm Piraten van Hiernaast en op vrjdag-, zaterdag- en zondagavond het waargebeurde verhaal van advocaat Rob Bilott in Dark Waters

In De Piraten van Hiernaast wordt het saaie kustplaatsje Zandwijk aan Zee op stelten gezet door de komst van de zwaardvechtende en rum-drinkende piratenfamilie Donderbus. Samen met hun buurmeisje Elizabeth gaan de jongens de strijd aan tegen de gevaarlijkste piraat op zee.

Dark Waters vertelt het schokkende en waargebeurde verhaal van advocaat Rob Bilott. Wanneer hij op zijn werk benaderd wordt door een boer uit West Virginia, die beweert dat er giftig afval wordt geloosd op zijn land wat de oogst verpest en het vee doodt, raakt hij verstrengeld in een persoonlijk conflict.

Foto: Mary Cybulski / Focus Features

Vr 9 okt, za 10 okt, zo 11 okt om 20:00 uur in Laurentz, A. Verherentstraat 1 Heemskerk.

Reserveren online kaartverkoop www.decirkelheemskerk.nl
Aan de zaal worden geen kaarten verkocht.