Horeca Heemskerk: Heel wat te halen bij Meesters & Juffen en Beethoven eten & drinken

De horeca is wellicht een van de zwaarst getroffen branches tijdens de coronacrisis. Voor de tweede keer gingen alle deuren van de café’s en restaurants dicht. Toch lijkt ’t erop dat men er nu deze tweede keer beter op is ingesteld.

IJmond Nieuws ging afgelopen week langs bij twee Heemskerkse restaurants, Eetcafé Meesters en Juffen en cafetaria, eetcafé en snackbar Beethoven eten & drinken.

Terwijl meesters & Juffen nu een rasechte ‘Schoolkantine’ hebben geopend waar erwtensoep, warme chocolademelk, Glühwein, broodjes-to-go en borrelboxen kunnen worden besteld of afgehaald, zorgt Jacco Mors van Beethoven eten & drinken  dat ook de traditionele snack kunnen worden afgehaald of besteld en bezorgd.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van IJmond Nieuws.