Goede voornemens? Neem een strippenkaart bij Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Heeft u een muziekinstrument dat in de kast ligt te verstoffen? Of heeft u altijd al een bepaald muziekinstrument of zang uit willen proberen? Met de strippenkaart kunt u als volwassenen (21plusser) een aantal muzieklessen inkopen bij een docent voor een vaste prijs.

In overleg met de docent bepaalt u wat u wilt leren en hoeveel lessen u daarvoor nodig hebt. De strippenkaart is heel geschikt voor mensen die het spelen op een instrument na een lange pauze weer op willen pakken of eens een instrument willen gaan uitproberen. U bent nooit te oud om te leren. Ook is het mogelijk om bepaalde technieken (nog eens) extra onder de loep te nemen. De lessen kunnen wekelijks afgesproken worden, maar ook eens in de twee weken of maandelijks is mogelijk. Tevens is de strippenkaart een origineel cadeau-idee.

De docenten bij Cultuurhuis Heemskerk zijn zeer gekwalificeerd. Naast hun conservatorium hebben veel docenten ook landelijke (soms wereldwijde) bekendheid door optredens in hun band of orkest. Op de website van Cultuurhuis Heemskerk kunt u nader kennis met hen maken.

Een instrument bespelen geeft een zinvolle vrijetijdsbesteding en voldoening. U kunt thuis coronaproof studeren en de lessen in Cultuurhuis Heemskerk worden coronaproof aangeboden. Wie weet kunt u wanneer er weer wat meer mogelijk is, zo aanschuiven bij een gezellige band, orkest of koor of een thuisconcertje geven.

Meer informatie is te vinden op de website www.cultuurhuisheemskerk.nl. Voor persoonlijk contact staan de medewerkers van Cultuurhuis Heemskerk u graag te woord via het telefoonnummer 0251 836003. Zij zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur, alleen in de kerstvakantie even niet en tijdens de lockdown-periode beperkt. Wel kan er een email gestuurd worden naar [email protected] of direct naar de docent, welk op de website te vinden is.