Vogels op Kinderboerderij Dierendorp

Foto: od IJmond - aangeleverd

Op woensdag 10 februari organiseert NME Heemskerk een middag over vogels op kinderboerderij Dierendorp. De middag is van 14.00 uur tot 16.00 uur. Aanvankelijk zou deze middag plaatsvinden op 13 januari naar is vanwege de lockdown verplaatst naar 10 februari.

Indeling
Deze middag kunnen de kinderen op het terrein van Kinderboerderij Dierendorp een leuke rondleiding volgen langs de gevleugelde bewoners. Ook mogen ze wintersnacks voor de buitenvogels ophangen en krijgen ze nog iets mee waardoor ze thuis zelf aan de slag kunt! Er zijn 40 pakketjes beschikbaar. Het belooft een leuke en leerzame middag te worden? Deelname is gratis. Vooraf aanmelden is wel verplicht. Dat kan via www.nmebeverwijkheemskerk.nl/vogels.

Maatregelen rondom corona
Gezien de maatregelen rondom corona zijn de educatieruimte en de toiletten gesloten, de rondleiding zal dan ook op het buitenterrein plaatsvinden. U wordt verzocht om zelf aan de 1,5 meter afstand te denken. Tevens vragen wij u om de aanwijzingen van het personeel ter plaatse op te volgen om ieders veiligheid te waarborgen. Check vooraf: www.nmebeverwijkheemskerk.nl/themamiddagen en houd onze facebookpagina in de gaten.

Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk.