Vermiste en gevonden dieren

Foto: Wikipedia

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr.   37426   Kruising Siamees en Noorse boskat, kater, gecastreerd, cypers rood, gemarmerd, licht op borst (Benningskamplaan, Uitgeest).
  • Reg. nr.   37429   Poes, schildpad, zwart, bruin (Jan Alsweg, Beverwijk).
  • Reg. nr.   37450   Savannah, kater, gecastreerd, cypers rijs, zwart, gestippeld, licht rond ogen, zwarte voetzooltjes, zwart einde staart (Wielewaal, Castricum).

Gevonden

• Reg. nr.   37386   Kater, cypers grijs, zwart, voor witte teentjes, rechtsachter wit laarsje, linksachter wit voetje (Creutzberglaan, Beverwijk).
  • Reg. nr.   37405   Valkparkiet, wit, grijs, lichtbruin (Beneluxlaan, Beverwijk).
  • Reg. nr.   37411   Valkparkiet, grijs, wit, geel onder snavel, oranje wangen (Burgemeester Scholtenstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr.   37412   Kanarie, geel, wit aan rand vleugels (Rossinistraat, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• geen