Rijstrook Bachstraat voor een deel afgesloten

Foto: Google Streetview

HEEMSKERK – Van maandag 22 februari tot en met vrijdag 12 maart 2021 gaat Stedin werkzaamheden aan gasleidingen uitvoeren in de Bachstraat. Hiervoor wordt één rijstrook van de Bachstraat, bij de rotonde met de Marquettelaan afgesloten voor het verkeer.

Het verkeer wordt omgeleid. Hierdoor rijden de buslijnen 71, 72, 73 en 74 richting Heemskerk centrum en Beverwijk/Haarlem via de Marquettelaan, Mozartstraat en De Baandert. Er komt een extra halte op de Mozartstraat, ter hoogte van Meerstaete. De haltes Bachstraat, Offenbachstraat en Maerelaan in deze richting komen voor 3 weken te vervallen. In de richting Uitgeest kan de bus gewoon over de Bachstraat, Beethovenstraat en Maerelaan blijven rijden. De haltes blijven in bedrijf.