Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 37966               Kater, gecastreerd, wit, zwart op en rond oren, zwarte vlekken op bovendek, zwarte staart (Burgemeester Bruinsmalaan, Beverwijk).
  • Reg, nr. 38000               Dwergkonijn, rammelaar, wit, beetje bruin op bovendek, lichtbruin onder voetjes (Helmlaan, Heemskerk).

Gevonden

• Reg. nr. 37962               Kanarie, zwart, wit kopje, witte, brede kraag, geel op achterhand zwarte vleugels, witte staartveren (Beneluxlaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 37965               Haan, bruin, zwart, rood kopje, zwarte staartveren (Voorweg, Heemskerk).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• geen