Cultuurhuis Heemskerk zoekt schrijvers, fotografen en vormgevers voor Cultuurhuis magazine

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

HEEMSKERK – Dit jaar kan de jaarlijkse cultuurmarkt in Heemskerk niet doorgaan in verband met de huidige coronamaatregelen. In plaats daarvan heeft Cultuurhuis Heemskerk bedacht om een mooi bewaarmagazine te maken waarin de Heemskerkse amateurkunst in beeld wordt gebracht.

Op deze manier krijgen kunst en cultuur in heemskerk toch een podium, alleen dit keer in de vorm van een magazine. Het magazine komt vol te staan met gepassioneerde verhalen van cultuurbeoefenaars zoals een koorlid, een fotograaf, een schrijver, een orkest- en bandlid, etc. Ook worden hier mooie foto’s bij geplaatst.

Het magazine wordt zo compleet mogelijk gemaakt met een overzicht van alle amateur koren, orkesten, kunstenaars, fotografen, schrijvers en bijzondere plekken in Heemskerk die een ‘podium’ kunnen bieden waar de amateurkunst zichtbaar gemaakt kan worden. Kortom, het magazine wordt een compleet exemplaar voor zowel de beoefenaar als voor belangstellenden. Een inspiratie om na de zomervakantie weer actief aan de slag te gaan.

Schrijvers, fotografen en vormgevers gezocht!
Het magazine wordt gemaakt met freelance schrijvers, fotografen en vormgevers uit de regio. Wil je (betaald) mee werken aan dit magazine? Stuur dan een email naar Monique Schievink: [email protected] of bel naar Cultuurhuis Heemskerk: 0251 836003.