Duinwandeling met als thema ‘WO II’ vanaf Gasterij de Kruisberg

Foto: NME - aangeleverd

NME Heemskerk organiseert in samenwerking met Evert Jan Woudsma een kleinschalige wandeling voor volwassenen. De wandeling is op maandag 3 mei van 18.30 tot 19.30 uur en van 19.45 tot 20.45 uur.

Wist u dat er in ons duingebied allerlei elementen terug te vinden zijn van de bezetting door de Duitsers tijdens de Tweede Wereldoorlog? Ook de natuur is veranderd door deze periode. Onze gids Evert Jan neemt u mee rondom de Kruisberg en verbaast u met zijn kennis en feiten over deze periode. Verbaas en verwonder u over de schoonheid en aanpassingen van de natuur.

Aanmelden
Deze wandeling is specifiek voor volwassenen. In verband met de maatregelen rondom Corona en ieders veiligheid zijn er deze avond per wandeling slechts 4 plaatsen beschikbaar. Wij vragen u dan ook om gepaste afstand te houden van andere deelnemers die niet uit hetzelfde gezin komen. Een duinkaart is verplicht en te verkrijgen bij diverse automaten in het duingebied. Deelname aan deze wandeling is gratis maar vooraf aanmelden is noodzakelijk. Dit kan via deze link: www.nmebeverwijkheemskerk.nl/3mei.

De wandeling start vanaf het terras van Gasterij De Kruisberg, Kruisberg 4A te Heemskerk.