Sport uit de IJmond: interview met Nikita Tromp van Ajax

IJmond Nieuws start vandaag met een nieuw sportprogramma, gericht op sporters uit de IJmond. Vandaag in de eerste aflevering een interview met Nikita Tromp, geboren Beverwijkse, opgegroeid in Heemskerk, en inmiddels een vaste waarde in het eerste elftal van Ajax van trainer Danny Schenkel.

IJmond Nieuws reisde af naar De Toekomst, het trainingscomplex van Ajax en sprak daar met Nikita over hoe het voor haar begon als f-je bij ADO’20 in Heemskerk, haar overstap naar AFC’34 in Alkmaar, haar tijd in het opleidingsteam van de KNVB en het vervolg van haar voetballoopbaan bij Ajax, met een tussenseizoen bij PEC Zwolle.

Een mooi gesprek van IJmond Nieuws sportredacteur Ton Limmen met wellicht een van onze grootste voetbalbeloftes.

Klik voor het interview met Nikita Tromp op de hoofdfoto bovenaan dit bericht.