Vermiste en gevonden dieren

Foto: Pixabay

Iedere week publiceert Nieuws.nl de gevonden en vermiste dieren in en rond Beverwijk, Heemskerk, Castricum en Uitgeest op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland en Stichting Amivedi.

Vermiste en gevonden dieren gemeld bij of gevonden door Stichting Dierenambulance Kennemerland:

Vermist

• Reg. nr. 39015               Poes, schildpad, rood, grijs, wit, onderbekje, wit befje, witte voetjes, grijze staart met wit einde (Breedweerlaan, Heemskerk).
  • Reg. nr. 39032               Poes, blauw, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, zwart vlekje rechts op neusje (Loirestraat, Heemskerk).
  • Reg. nr. 14345               Poes, cypers grijs, zwart (Zonnebloemlaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 39065               Kater, gecastreerd, zwart, wit vanaf boven ogen uitlopend naar bekje, zwart onder neusje, witte bef, voor witte pootjes (De Nollen, Beverwijk).
  • Reg. nr. 39134               Poes, cypers zwart, bruin, bruin, rood op buik, zwarte voetzooltjes, zwart einde staart (Emmy Belinfantelaan, Beverwijk).
  • Reg. nr. 39143               Kater, gecastreerd, cypers bruin, zwart, licht rond ogen, licht onderbekje Eikenhorst, Castricum).
  • Reg. nr. 39164               Turkse Van, poes, wit, zwart, rood, zwart, rood rond oren, wit rest kopje, zwart, rode vlekken op bovendek, wit rest lijfje en pootjes (Geraniumhof, Beverwijk).

Gevonden

• Reg. nr. 39102               Kater, ongecastreerd, wit (Vlaanderenstraat, Beverwijk).
  • Reg. nr. 39113               Kater, ongecastreerd, wit, zwart rond oren, wit vanaf oren uitlopend naar bekje, zwart bovendek, wit rest lijfje en pootjes, zwart met witte staart (Lagendijk, Uitgeest).
  • Reg. nr. 39064               Konijn, wit, zwarte hoogstaande oortjes, wit masker, zwart rond ogen, zwarte stippen onder ogen, zwart vanaf onder neusje doorlopend naar bekje, zwarte streep over bovendek, zwarte vlekken linker zijkant, zwart staartje (De Pollen, Uitgeest).
  • Reg. nr. 39078               Parkiet, blauw, geel kopje, zwart gestreept achterhoofd en verendek (Staalstraat, Velsen-Noord).
  • Reg. nr. 39092               Haan, bruin, donker verendek (Aafke van Hulststraat, Castricum).

Meer informatie via Dierenambulance Kennemerland website:  www.dierenambulancekennemerland.nl

Vermiste en/of gevonden dieren gemeld bij Stichting Amivedi:

Vermist

• geen