Online Bibliotheek-app uitproberen in Bibliotheek IJmond Noord

Foto: Aangeleverd

Wil je de app van de online Bibliotheek weleens uitproberen? Kom dan op vrijdag 22 oktober tussen 11.00 en 17.00 uur  naar de lees- en luisterspot in de bibliotheek in Heemskerk. Mederwerkers van de Biep staan klaar om je te helpen met de e-books en luisterboeken in de app en om antwoord te geven op al je andere vragen over het digitale aanbod van de Bibliotheek.

Duizenden e-books en luisterboeken
Leden van de Bibliotheek kunnen binnen hun bestaande abonnement gebruikmaken van de online Bibliotheek-app. In deze app vinden zij duizenden e-books en luisterboeken, die allemaal direct te lenen en te lezen zijn op telefoon en tablet. Ook kunnen zij lijstjes maken met hun favoriete boeken, fragmenten beluisteren of previews van e-books bekijken. Met de meeste abonnementen kun je 10 e-books en 10 luisterboeken tegelijk lenen, voor een periode van 3 weken.

Lees- en luisterspot
Iedereen die de online Bibliotheek-app wil proberen, kan naar de lees- en luisterspot komen. Ook niet-leden zijn welkom. Op vrijdag 22 oktober tussen 11.00 en 17.00 uur staat de lees- en luisterspot in de bibliotheek in Heemskerk. De bibliotheekmedewerkers staan klaar om te helpen en om uitleg te geven.

Ook is er natuurlijk ruimte voor andere vragen over het digitale aanbod van de Bibliotheek, zoals de TijdschriftenBieb en de online cursussen.