Javier Guzman bij Theater De Cirkel in Heemskerk

Foto: Ruud Verhees

HEEMSKERK – Op zaterdag 10 september komt Javier Guzman in De Cirkel in Heemskerk met de try-out van zijn nieuwste voorstelling ‘Apenkooien’.

Door de gymzaal klauteren, klimmen en spelen: apenkooien was een feest dat nooit zou gaan vervelen. Javier Guzman geloofde als kind dat hij het altijd zou blijven doen. Wellicht is het maken van scherpe grappen een variant op het vroegere spel?

Javier Guzman won in 2002 de jury- en publieks- prijs van het Leids Cabaret Festival. Sinds 2003 is hij te zien op de planken, televisie en het witte doek. ‘Apenkooien’ is zijn tiende voorstelling.

Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar voor dit programma via de website van het theater: www.decirkelheemskerk.nl.

• Datum: Zaterdag 10 september 2022
  • Aanvang:  20.30 uur
  • Toegang:  € 17.50/ € 16.50 (vrienden)
  • Adres: Theater en Filmhuis De Cirkel, Podium Laurentz, Anthony Verherentstraat 1, Heemskerk