Breeduit genieten tijdens jubileumeditie Duinfestival Heemskerk

Foto: Ben Roozendaal

HEEMSKERK – Op zaterdag 27 augustus vond ,na 2 jaar corona-afwezigheid, in de Heemskerkse duinen de vijfde editie plaats van Duinfestival Heemskerk.

(foto’s: Ben Roozendaal)

Wethouder Aad Schoorl opende de jubileumeditie van het festival en onder begeleiding van de muziek van Civilized verzamelden de deelnemers zich op de fiets bij de duiningang. Via een route, die begon op de Oudendijk, fietsten de 150 deelnemers door de duinen naar het Heemskerkse strand. Mensen genoten daar van optredens van Chris Colleye met Trommel op rommel, IVN Heemskerk met de Tapuit, Homemade Lemonade, mentalist Kenneth, Piet Paree en Sjanneke van Herpen met de koning en de violist en HangFolk.Op het Heemskerkse strand werd de dag afgesloten met een prachtig dansoptreden van Halte 6 en een spetterend optreden van de band Aprilfools bij Strandpaviljoen de Vrijheit.

Duinfestival Heemskerk wordt volledig georganiseerd door vrijwilligers en heeft verschillende sponsors uit de omgeving; Buurtcentrum d’ Evelaer, Strandpaviljoen de Vrijheit, Gemeente Heemskerk, PWN, Denneman BV, Goed voor Elkaar, Klein Geluk en Roy’s Heemskerk.

Iedereen kan terugkijken op een geslaagde editie van Duinfestival Heemskerk!”