Oproep Rocking Up X-mas Heemskerk en Beverwijk

HEEMSKERK / BEVERWIJK – Zes dames in de bres voor gezinnen uit Heemskerk en Beverwijk. Dit jaar, 2022, is het doel 180 gezinnen uit Heemskerk en Beverwijk te verrassen met een geweldig pakket, maar ze verwachten dat het dit jaar zelfs rond de 200 gezinnen zullen zijn. Het pakket moet zorgen voor een onvergetelijk Kerstdiner.

Steeds meer mensen hebben moeite om financieel het hoofd boven water te houden, mede door de inflatie en de energiecrisis. De gezinnen die een pakket ontvangen, zijn via (sociale) instanties aangemeld. Zo is zeker dat het goed terecht komt bij mensen die het enorm goed kunnen gebruiken. De slogan van Rocking Up X-Mas luidt: Geluk is mooier als je het deelt!

IJmond Nieuws ging langs op sportpark De Vlotter waar in de kantine van ADO’20 alle pakketten worden samengesteld en sprak daar met de initiatiefneemsters.