Winter op Kinderboerderij Dierendorp

Foto: NME

HEEMSKERK – Op woensdag 11 januari organiseert NME Heemskerk van 14.00 uur tot 16.00 uur een middag voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar die helemaal staat in het teken van de winter, compleet met winterspeuren en knutselen bij kinderboerderij Dierendorp in.

Speurtocht en knutselen
Heb jij je muts al op gehad? En je handschoenen aan? Wat doen dieren eigenlijk als het buiten koud wordt? Hebben dieren ook warme kleren? Of doen ze wat anders? Deze middag bij Dierendorp gaat over de winter. Je kunt een speurtocht doen en lekker knutselen. We hopen dat je komt!

Voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar
Deze activiteit is geschikt voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. We hebben een knutselactiviteit voor jonge kinderen en een andere voor oudere kinderen. Voor iedereen wordt het leuk! Je hoeft je niet aan te melden en deelname is gratis

Kinderboerderij Dierendorp is gevestigd aan Vrijburglaan 1 te Heemskerk.

Activiteiten 2023
NME Heemskerk organiseert activiteiten op het gebied van natuur- en milieueducatie in Heemskerk en omgeving. Voor meer informatie over ons aanbod kijkt u op www.nmebeverwijkheemskerk.nl of neemt u contact op via [email protected].