Vermiste en gevonden dieren

Foto: Dierenambulance Kennemerland

Iedere week publiceert HeemskerkNieuws de gevonden en vermiste dieren in en rond Heemskerk op basis van de gegevens van Stichting Dierenambulance Kennemerland.

Vermist:

• Kater, ongecastreerd, zwart, bruin, donker masker, witte streep vanaf bovenop kopje doorlopend langs rechteroog, wit vanaf onder ogen uitlopend naar bekje, zwart op onderbekje, witte bef en borst, zwart op achterhand, witte laarsjes (Heemskerkerweg, Beverwijk.)
  • Kater, ongecastreerd, wit, cypers grijs om oren, cypers grijs, zwarte op bovendek, crpers grijs, zwart hartvormige vlek op linker zijkant lijfje,, cypers grijs, zwart tussen voorpootjes, cypers grijs, zwarte vlek op rechter voorpootje, cyperse vlek binnenkant rechter achterpootje (Luttik Cie, Heemskerk).
  • Kater, gecastreerd, wit, cypers grijs, zwart masker, wit vanaf boven op kopje uitlopend naar bekje, donkere vlek op een van de achterpootjes, wit puntje staart (Coleman Hawkinslaan, Beverwijk).

Gevonden:

• Poes, cypers zwart, wit stipje onder neusje, wit onderbekje, witte bef, wit tussen achterpootjes, rechtsvoor witte teentjes, rechtsachter wit laarsje, linksachter wit sokje, langharige staart (De Tiendestraat, Velsen-Noord).
  • Poes, schildpad, zwart, rood, wit, wit plekje rechts bij neusje, rode vlek links bij neusje, wit tussen voorpootjes, witte vlek op buik, voor witte sokjes, achter witte laarsjes, rode vlek aanzet staart (Tapuit, Castricum).
  • Kater, ongecastreerd, grijs, grijs masker, wit vanaf tussen ogen uitlopend naar bekje, grijs, wit onderbekje, witte bef, witte streep over buik, wit tussen achterpootjes, voor witte sokjes, achter witte laarsjes (Alida de Jonglaan, Beverwijk).
  • Kater, ongecastreerd, cypers rood (Distributieterrein Etos, Beverwijk).

Telefoonnummer 0251-215454
Website: www.dierenambulancekennemerland.nl

Hieronder enkele foto’s van de gevonden en/of vermiste dieren:

collage vermiste dieren 13-03