Denise Marie’s Gumbo Ja Ja Band in Theater de Cirkel

Foto: Muziekalive

Vrijdagavond 1 september treedt in Theater de Cirkel in heemskerk Denise Marie op met de Gumbo Ja Ja Band met een mix van blues en jazz

Denise Marie (gitaren, zang en songwriting), heeft 15 jaar in New Orleans gewoond en deelt graag haar muzikale herinneringen en ervaringen.  Samen met haar band brengt zij een unieke swampy mix van blues en jazz “with a spoonful of sugar on the side”.

Ze speelt eigen nummers horen gemixt met nummers van artiesten zoals Sydney Bechet, Mahalia Jackson en Earl King, om zo een New Orleans sfeer te creëren.

De Denise Marie’s Gumbo Ja Ja Band bestaat uit:

• Denise Marie-gitaren, zang en songwriting
  • Marcel Koster-slagwerk, accordeon en zang
  • Harrie Mirck-bas en zang
  • Pieter Ubbels-saxofoon

Kaarten voor het concert, dat om 20.30 uur begint, kosten € 10,00 (met Culturele Cirkel Pas € 9,00) en  kunnen worden gereserveerd: telefonisch via 0251821445 (=voicemail)  of via de website: http://decirkelheemskerk.nl/.  Betalen van de kaarten aan de zaal (Pinnen is NIET mogelijk!)

Adres: Theater de Cirkel, Cirkel 1, 1967 NM Heemskerk