Duinfestival Heemskerk op zaterdag 2 september 2017

Foto: 251tv

Na  het grote succes van vorig jaar organiseert Buurtcentrum d’Evelaer ook dit jaar, op zaterdag 2 september,  Duinfestival Heemskerk.

De deelnemers fietsen een route door de duinen naar het strand van Heemskerk. Op meerdere plekken langs de route zullen optredens plaatsvinden. De start is op de Oudendijk nr. 19 waar de officiële opening om 15.30 uur zal worden verricht door burgemeester Mieke Baltus. Dit gebeurt onder muzikale begeleiding  van de “King and Queens’.  Ook is de groene rollende keuken van  SOEP&ZO  aanwezig. De afsluiting zal plaatsvinden op strandpaviljoen “de Vrijheit” met muziek van Paolo Passionato.

Het aanbod aan optredens is een mooie combinatie van zang, dans, theater, muziek en beweging. Het Duinfestival 2017 komt stand dankzij de enthousiaste inzet van de vrijwilligers, de medewerking van PWN en de sponsoren De Patatoloog, Denneman BV, de gemeente Heemskerk en de Budgetcommissie Buurtinitiatieven.

Kaarten voor het Duinfestival kunnen worden besteld via de website van Buurtcentrum d’Evelaer (www.evelaer.nl)

Vorig jaar maakte 251tv de onderstaande reportage van het Duinfestival: