Kindervoorstelling (6+): De Geheimzinnige Grotten van Grok M’Gar in theater de Cirkel

Foto: de Cirkel

Op zondag 24 september vindt in theater de Cirkel in Heemskerk de voorstelling ‘De Geheimzinnige Grotten van Grok M’Gar’ met 5-voudig Nederlands Kampioen Goochelen Hilbert Geerling.

In deze mix van goochelen en theater verschuift het publiek naar het puntje van de stoel om daarna met rode wangen het theater te verlaten. Een vertelling met een ietsje meer…

Het verhaal
Onderweg naar de wereldkampioenschappen goochelen, gaat er van alles mis. De trein heeft vertraging, de taxi krijgt een lekke band en als hij het laatste stukje dan maar lopend aflegt, rennend en struikelend door de struiken en takken van een dicht bos, valt hij in een put. Hij valt en valt en valt, dieper en dieper. Nee, nóg dieper!

Als hij weer wakker wordt, blijkt hij te zijn beland in de Geheimzinnige Grotten van Grok M’Gar. Daar woont een apart volkje. Met de grote koning Grok, die niet echt heel aardig en vrolijk is. Met hem kun je beter geen ruzie krijgen! Maar ja… Drie keer raden. Precies. Oeps.

Voor iedereen vanaf 6 jaar met stalen zenuwen. Een aantal kinderen uit het publiek mag meedoen in de voorstelling. Jij misschien?

Locatie: Theater de Cirkel , Cirkel 1, 1967 NM  Heemskerk
Datum: Zondag 24 september- 14.00 uur
Toegang: € 7,00
Reserveren: tel. 0251821445 (voicemail) of  via de website www.decirkelheemskerk.nl (betaling aan de zaal, geen PIN betaling mogelijk)