Wereldmuziekensemble Ti-an-guis in Theater de Cirkel

Foto: De Cirkel

Wereldmuziekensemble ti-an-guiis presenteert vrijdag 3 november haar vijfde theaterprogramma ‘MOSAICO’ in Theater de Cirkel in Heemskerk.

Ti-an-guis brengt tijdens dit optreden op een heel eigen manier folkmuziek uit alle delen van de wereld en creëert hiermee als in een mozaïek, een rijk en expressief geluid.

Muzikale smeltkroes
Mosaico is traditionele muziek, gebracht op een niet traditionele manier. Dit ensemble is niet minder dan een muzikale smeltkroes par excellence.  De bezetting van gitaar, contrabas en percussie blijkt daarvoor heel geschikt, maar het gezicht van ti-an-guis is zangeres Lovorka. Met verschillende talen en timbres is zij het innemende middelpunt tijdens de swingende concerten van dit uitzonderlijk muzikaal quintet.

De vijf leden van ti-an-guis zijn afkomstig uit Mexico, Griekenland, Spanje en Kroatië en ontmoetten elkaar op de conservatoria van Den Haag en Rotterdam

De groep bestaat uit:

• Lovorka Hojevac :zang
  • Carlos Jacques Anderson: gitaar
  • Vincente Santiago: gitaar
  • Visilia Stefanopoulos: contrabas
  • Javier Infestas: percussie.

Kaarten voor het concert, dat om 20.30 uur begint, kosten € 10,00 (met Culturele Cirkel Pas € 9,00) en  kunnen worden gereserveerd: telefonisch via 0251821445 (=voicemail)  of via de website: http://decirkelheemskerk.nl/.  Betalen van de kaarten aan de zaal (Pinnen is NIET mogelijk!)

Adres: Theater de Cirkel, Cirkel 1, 1967 NM Heemskerk