Jeugdfilm ‘Uilenbal’ in het Filmhuis Heemskerk

Foto: Filmhuis Heemskerk

Zondagmiddag 12 november draait in het Filmhuis in Heemskerk de jeugdfilm Uilenbal van de Nederlandse televisie- en filmregisseur Simone van Dusseldorp.

De 8-jarige Meral vindt het muisje Piepiep in haar nieuwe huis. Ze neemt de muis mee op schoolkamp en dankzij de muis maakt ze nieuwe vrienden. Maar dan wordt Piepiep gegrepen door een uil. Meral gaat met haar nieuwe vrienden op zoek.

Vrolijke film-met-liedjes voor jonge kinderen die doet qua sfeer en natuurthematiek doet denken aan Van Dusseldorps eerdere film Kikkerdril met o.a. Hiba Ghafry, Matheu Hinzen, Mimoun Oaïssa en Birgit Schuurman

Waar, wanneer, reserveren
Zondag 12 november om 14:00 uur in het Cultureel Centrum de Cirkel, Cirkel 1, Heemskerk. Toegangsprijs 5 euro. Reserveren www.filmhuisheemskerk.nl