Heel Heemskerk danst op zondag 26 november

Nog vier dagen en dan is de publiekshal van het Gemeentehuis van Heemskerk van 13.00 uur tot 16.00 uur één groot danstheater.

Gedurende drie uur organiseren de drie Heemskerkse dansscholen De Danstuin, Danstudio Patty en The Workout een groot aantal optreden van kinderen in diverse leeftijdscategorieën. De opbrengst van deze middag gaat naar de Stichting ‘In het zadel’ die het paardrijden voor kinderen met een beperking mogelijk maakt.

De kinderen hebben zich in kunnen schrijven voor slechts drie euro p.p (individueel of als groep) Voor de optreden hebben ze hun eigen muziek mogen kiezen en zelf daarop een eigen choreografie mogen maken.

De middag is voor het publiek gratis toegankelijk, maar er is natuurlijk de mogelijkheid een vrijwillige bijdrage voor het goede doel te doen in de daarvoor bestemde bus.