Jacobus Wieman met Poppentheatercabaret (6+) in de Cirkel

Foto: de Cirkel

Op zondag 7 januari 2018 brengt Jacobus Wieman in theater de Cirkel in Heemskerk de voorstelling Poppentheatercabaret.

In de voorstelling Poppentheatercabaret gebruikt Koos Wieman op een onderhoudende manier veel poppenspel technieken. Hij begint met een simpele handschoen en eindigt tenslotte met het ingewikkelde marionettenspel.

Koos is als het ware de conferencier die het publiek een blik achter de schermen gunt. Ook al wordt de illusie zogenaamd verbroken, toch werkt deze meteen weer als de poppen zich gaan bemoeien met het verloop van de voorstelling. Zo worden ze geduchte en soms lastige tegenspelers. Gelukkig is het publiek altijd bereid om Koos te helpen.

Kortom: Het is dikke pret voor jong en oud bij het Poppentheatercabaret!

Locatie: Theater de Cirkel , Cirkel 1, 1967 NM  Heemskerk
Datum: Zondag 7 januari 2018 – 14.00 uur
Toegang: € 7,00
Reserveren: tel. 0251821445 (voicemail) of  via de website www.decirkelheemskerk.nl (betaling aan de zaal, geen PIN betaling mogelijk)