Gypsyswing van Côte du Nord vanavond in de Cirkel in Heemskerk

Foto: de Cirkel

Terwijl de sportliefhebbers zich massaal achter de buis terugtrekken voor het kijken naar de Olympische Winterspelen kunnen muziekliefhebbers hun hart ophalen in Cultureel Centrum de Cirkel in Heemskerk waar het trio Côte du Nord optreedt.

Het trio, afkomstig uit Castricum en Heilo,speelt gitaarmuziek pur sang in de stijl van Django Reinhardt, het Quintette du Hot Club de France en het Rosenberg trio.

Gypsyswing met uitstapjes naar musette, bolero en rumba. Het eigenzinnige gitaarspel van solist Ed Beerepoot, ontstuimig en virtuoos, vormt de spil van het groepsgeluid. Energiek gedragen door Us Inen op slaggitaar (tevens zang en presentatie) en Jeroen Walstra op contrabas.

Zij traden in September 2016 bij de opening van het culturele seizoen  voor het eerst op in Heemskerk  en sindsdien hebben de mannen een flinke ontwikkeling doorgemaakt.

In de geest van Django brengt Côte du Nord een “Douche Ambiance” , dat wil zeggen een warme en aangename atmosfeer waarin het goed toeven is voor kijkers, luisteraars, dansers, kortom voor iedereen.

Kaarten voor de voorstelling, die vanavond om 20.30 uur begint, kosten € 10,00 (met Culturele Cirkel Pas € 9,00) en  kunnen worden gereserveerd: telefonisch via 0251821445 (=voicemail)  of via de website: http://decirkelheemskerk.nl/.  Betalen van de kaarten aan de zaal (Pinnen is NIET mogelijk!)

Adres: Theater de Cirkel, Cirkel 1, 1967 NM Heemskerk