Model-werkschepen tot in detail op Werkschependag in Heemskerk

Foto: 251tv

Op 5 mei jl, Hemelvaartsdag, werd in Heemskerk de jaarlijkse Werkschependag gehouden, een dag waarop internationale modelschipbouwers samenkomen.

(Bron: 251tv)

Het bouwen van modelschepen is een pure passie waar vaak duizenden werkuren in komen te zitten, zo bleek op de Werkschependag in Heemskerk. Veel modelbouwers lieten elkaar zien hoe hun schepen, tot in detail, identiek waren aan de originele schepen. En behalve het uitwisselen van informatie en elkaars bewondering moest er natuurlijk ook worden gevaren.

Hieronder een reportage die 251tv maakte tijdens de Werkschependag van 5 mei jl.

Meer 251TV-producties (TV uit de hele regio twee-vijf-een) zijn te bekijken via YouTubeFacebookTwitter en Ziggo Kanaal 42 (digitaal) of Kanaal 45 (analoog).