Spooky Saturday – “Eigenlijk heb ik blond haar. Ik ben niet echt groen”

HEEMSKERK – Zaterdag 26 oktober 2019 was het weer tijd voor ‘Spooky Saturday’. Deze dag was het lekker griezelen in het centrum van Heemskerk. Zo kon je genieten van verschillende gruwelijke optredens op het Burgemeester Nielenplein. Ook liepen daar sprookjesfiguren, monsters, heksen en vampieren rond die meededen aan de Trick and Treat verkleedwedstrijd.

(videoverslag: Omroep Heemskerk)

Op ‘Spooky Saturday’ kon je dus angstaanjagende kinderen in het dorp tegen het lijf lopen. Zo ook Serena. Zij was groen geschminkt en ‘droeg’ een enorm grote kromme neus. Om haar schouders hing een zwarte cape en op haar hoofd stond een heksenmuts. Onherkenbaar en angstaanjagend. “Ik heb eigenlijk blond haar en ik heb eigenlijk een blonder gezicht. Ik ben niet echt groen”, liet ze de verslaggever van Omroep Heemskerk weten. Een hele geruststelling!

Even later sprak Omroep Heemskerk met Karin Cappelle: “Dit is gewoon een super event voor de kids. RC Events doet dit voor het tweede jaar en we merken aan de kinderen dat er heel veel vraag is iets te organiseren. En ja die Spooky Saturday dat is het gewoon!”

Spooky Saturday