55+

Optreden smartlappenkoor De Dolorosa bij Zondagmiddagpodium 55+

Foto: Dolorosa - Youtube

Het Zondag Middag Podium voor 55 plussers ( Zo-Mi-PO) presenteert op zondagmiddag 22 januari een optreden van Smartlappenkoor De Dolorosa treedt in buurthuis De Schuilhoek in Heemskerk.

Het koor maakt met hun Nederlandstalig repertoire van ieder optreden een feestje. Ze zingen levensliedjes en medley’s die gaan over de liefde en verdriet, maar ze brengen ook eigentijds repertoire. Inmiddels zijn ze al zo’n 12 jaar bij elkaar. Alles wordt met veel enthousiasme gebracht.

Kaartverkoop
De toegangsprijs is € 5,00 inclusief een kopje koffie of thee in de pauze. Het kopen van toegangskaarten aan de zaal op de dag van de voorstelling is vanaf 13:30 uur mogelijk. Om teleurstellingen te voorkomen, wordt echter geadviseerd kaarten in de voorverkoop te kopen.

De voorverkoop van kaarten kan op de volgende locaties:

• Buurtcentrum Het Spectrum, Lauraplein 1, Heemskerk, tel. (0251) 20 77 77
  • Wijkcentrum Prinsenhof, Beatrixlaan 2, Beverwijk, tel. (0251) 30 03 00 (tussen 09:00-13:00 uur)

Aanvang:
De zaal gaat open om 13:30 uur. De voorstelling begint om 14:00 uur en is om ongeveer 16:00 uur afgelopen. Let op: vervoer moet u zelf regelen.

Programma tot en met mei 2017
Het verdere programma van het Zondagmiddagpodium 55+ tot en met mei 2017 ziet er als volgt uit:

• 26 februari: Zeemanskoor De Krom Sailors in de Stut in Heemskerk
  • 26 maart: Gezelligheidskoor de Delta Singers in de Prinsenhof te Beverwijk.
  • 23 april: Gezelligheidskoor FF in Wijk aan Duin te Beverwijk.