55+

Ontmoetingsdag en informatie-veiligheidsmarkt voor senioren op zaterdag 9 september

Foto: Pixabay

Zaterdagmiddag 9 september 2017 wordt in het gemeentehuis van Heemskerk de jaarlijkse ontmoetingsdag en informatiemarkt voor senioren gehouden.

Deze middag wordt georganiseerd door Stichting Welschap Welzijn in samenwerking met de Gemeente Heemskerk.

Zorg, welzijn, activiteiten en veiligheid
Op de markt staan veel organisaties met een kraam om inwoners wegwijs te maken binnen diverse takken van zorg, welzijn en activiteiten in de buurt. Tevens is er de Veiligheidsmarkt. Hier wordt inzicht gegeven in wat organisaties op het gebied van veiligheid (brandveiligheid, inbraakpreventie, veiligheid op straat voor inwoners van Heemskerk kunnen doen, maar zeker ook wat zij zelf kunnen (laten) doen voor hun eigen veiligheid.

De Ontmoetingsdag en Veiligheidsmarkt begint om 13.30 uur en duurt tot 16.00 uur. De toegang is gratis.