Begroting 2018 gemeente Heemskerk online

Foto: Wim Meijer Fotografie / Pixabay

Inwoners die graag willen weten hoe de begroting 2018 van de gemeente Heemskerk eruit ziet kunnen nu terecht op heemskerk.begroting-2018.nl (zonder www).

Op de homepage is de indeling van de begroting in drie domeinen in één op oogopslag zichtbaar: bestuurlijk, sociaal en fysiek.

Per domein kan snel en gemakkelijk verder worden ingezoomd op de programmaonderdelen, de financiële gegevens en overige informatie. Voor wie graag het document in zijn geheel wil zien is nog een PDF document op de homepagina beschikbaar.

Met de begroting online wil de gemeente Heemskerk het huishoudboekje van de gemeente inzichtelijker maken voor de inwoners. Ook de andere financiële stukken  van de gemeente komen in de loop van 2018 op deze manier online te staan.

Klik HIER voor de gemeentebegroting 2018.