Nieuwjaarsreceptie gemeente Heemskerk op dinsdag 9 januari

Foto: Pixabay / Wim Meijer Fotografie

Op dinsdag 9 januari 2018 zijn alle inwoners, vertegenwoordigers van verenigingen, organisaties en instellingen en andere relaties van de gemeente Heemskerk van harte welkom tijdens de nieuwjaarsreceptie.

De nieuwjaarsreceptie wordt gehouden in de hal van het gemeentehuis van Heemskerk van 19.30 tot 22.00 uur.

Rond 20.00 uur houdt burgemeester Baltus haar nieuwjaarstoespraak en er is gelegenheid om elkaar en leden van de raad en college de hand te schudden. De avond wordt muzikaal omlijst door pianist Jos van Beest.

Gemeentehuis maandag 8 januari later open
Op maandag 8 januari is het gemeentehuis vanaf 10.30 uur geopend in verband met een nieuwjaarsbijeenkomst voor het personeel. Ook het klantcontactcentrum is vanaf die tijd operationeel.