‘Goed voor Elkaar’ in Heemskerk geopend

In de voormalige muziekschool en voormalig ziekenhuis Sint Joseph aan de Kerklaan 1 in Heemskerk is vanaf juni ook de dagbesteding van ‘Goed voor Elkaar’ in de vorm van een atelier, lunchroom en winkel, die gerund worden door jongeren met een beperking, geopend voor publiek.

De bewoners van Stichting Woongroep Sint Joseph zijn een aantal weken geleden al in de nieuwe appartementen op de bovenverdieping van het pand komen wonen.Omroep Heemskerk ging langs bij Esther Duineveld, de initiatiefneemster van ‘Goed voor Elkaar’ en Linda Verheijden en liet zich rondleiden door het vernieuwde pand, mede door architect Carl Warmerdam.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de reportage van Omroep Heemskerk.