Zó was het Zomerfestival 2017 op Landgoed Marquette

Foto: 251tv

Zondag 24 juli organiseerde Zomerpodium Heemskerk en de PWN weer het Zomerfestival op landgoed Marquette in Heemskerk.

Het thema dit jaar was ‘dromen’, maar ‘Na regen komt zonneschijn’ was wellicht toepasselijker geweest. Het Zomerfestival ging namelijk van start met forse buien. Na half drie kwamen de weergoden echter tot inkeer en werd het toch nog prachtig weer, zodat met recht van een ZOMER-festival gesproken kon worden.

Straattheater, natuur en fantastische bands. Waterdiertjes vangen (en weer terugzetten), paardrijden, spelen met water, genieten van alle verkrijgbare lekkernijen, en dat alles op de klanken van onder andere Eelke Ankersmit, The Brahms en Supermoon

Ook 251tv was aanwezig maakte en de volgende filmimpressie.

Meer 251TV-producties (TV uit hele regio twee-vijf-een) zijn te bekijken via YoutubeFacebookTwitter en Ziggo kanaal 42 (digitaal) of kanaal 45 (analoog).