Heemskerk: sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw

We moeten jaren terug in de tijd om echte winterse plaatjes van Heemskerk te zien, maar nu kunnen we echt ons hart ophalen.

Koning Winter gaat deze week helemaal los met een letterlijk wervelende start in het weekend waarbij de ‘vorst’ wild zijn scepter zwaaide en daarmee een windkracht 8 veroorzaakte die de sneeuw opblies tot soms wel meer dan een halve meter hoogte.

En nu, nu de sneeuwjacht achter ons licht, blaast hij zijn koude adem uit over de IJmond met temperaturen die hard richting min 10 gaan.

IJmond Nieuws maakte gisteren een rondje door Heemskerk. Een ijskoude sfeerimpressie die komende week zeker nog een vervolg gaat krijgen als we straks collectief (maar natuurlijk met anderhalve meter afstand) op het ijs staan.

Klik op de hoofdfoto bovenaan dit bericht voor de winterse sfeerimpressie van IJmond Nieuws.