Sportservice Kennemerland organiseert gratis sporten in zomervakantie

Foto: Sportservice Kennemerland

Sportservice Kennemerland organiseert deze zomer gratis sportactiviteiten voor alle basisschoolkinderen in de gemeente Heemskerk en Castricum.

In Limmen kan de jeugd meedoen aan een sportinstuif en zich helemaal uitleven op een te gek sportparcours.  Bij sportbuurtcoach Bart worden er waterspelletjes gedaan, touwtrekken en o.a. bouncebal. Inschrijven kan via de website www.sportservicekennemerland.nl

Sportinstuif in Limmen
Op dinsdag 24 juli is er in Limmen een sportinstuif in sporthal d’Enterij.  Kinderen uit groep 3 t/m 8 kunnen van 10-11u zich uitleven met o.a. trampolinespringen, voetballen, bounceballen en klimmen/ zwaaien in de touwen. De kinderen uit groep 1 en 2 kunnen op dezelfde dag meedoen aan een kleuterinstuif van 11:30-12:30u. Te gekke spelletjes en klim/klauterbaan voor de jongsten.

Sporten bij sportbuurtcoach Bart
Op woensdag 26 juli is sportbuurcoach Bart aanwezig op het veld aan de Maasstraat , dit is tevens het speelplein van basisschool de Ark in Heemskerk. Van 13:30-15:00u kan de jeugd o.a. voetballen, bounceballen en spelletjes doen met water.

(foto: Sportservice Kennemerland)

Freerunnen en bootcamp in Heemskerk
Op het speelveld aan de Johannes Poststraat kan de jeugd op donderdag 27 juli bootcampen en freerunnen. Leer nieuwe trucs en moves op het freerunparcours en daag je vriend of vriendin uit voor een battle tijdens de bootcamp. De clinic is van 10:30-12:00 in de buitenlucht.

Inschrijven en contact
Aanmelden voor de activiteiten kan op de website www.sportservicekennemerland.nl. Hierop vindt men ook foto’s en informatie over diverse sportevenementen. Voor vragen kun kan contact worden opgenomen Marjolein van Vugt via 0251-254740 of via de e-mail  [email protected].