Cruyff Court toernooi voor scholen in Heemskerk

Foto: Team Sportservice Kennemerland

Team Sportservice Kennemerland organiseert ook dit jaar samen met Stichting Welschap het Cruyff Court 6 vs.6 toernooi op het Cruyff Court in Heemskerk. Het toernooi is onderdeel van de schoolsportagenda 2017-2018.

Alle kinderen uit de groepen 7 en 8 van de Heemskerkse basisscholen konden teams inschrijven voor dit toernooi. Door 8 scholen werd ingeschreven zodat uiteindelijk 13 jongensteams en 5 meisjesteams gaan strijden voor de titel Cruyff Court Kampioen 2017-2018. Dit jaar is er ook een gemengde poule met 5 teams.

Het toernooi wordt vanaf vandaag, maandag 16 en verder dinsdag 17 en woensdag 18 oktober gespeeld. Op woensdag 18 oktober spelen de nummers 1 uit de jongenspoules en de winnaars van de Fair play award in de finale poule. Uiteindelijk komt er één jongensteam en één meisjesteam als winnaar uit de bus. Deze teams mogen, samen met de respect award winnaars, Heemskerk vertegenwoordigen bij de kwartfinales in het voorjaar van 2017. Kom allemaal je school aanmoedigen!