Schoolbasketbal 2017 voor de Heemskerkse basisscholen

Foto: Team Sportservice Kennemerland

Donderdag 28 december wordt om 09.00 uur het startsignaal gegeven voor het jaarlijkse basketbaltoernooi voor leerlingen van de Heemskerkse basisscholen.

Het toernooi wordt georganiseerd door Basketbalvereniging “de Mapleleaves” en is onderdeel van de schoolsportagenda, die wordt gecoördineerd door Team Sportservice Kennemerland.

Dit jaar doen, behalve de groepen 7 en 8, ook de groepen 5 en 6 mee aan het toernooi. Het toernooi vindt plaats in sporthal de Waterakkers. ’s Morgens is het eerste de beurt aan 17 jongensteams die met elkaar de strijd aanbinden. En ’s middags is het de beurt aan de 7 meisjesteam. De prijsuitreikingen staan voor de jongens gepland om 13.00 uur en voor de meisjes om 16.20 uur. De prijzen zullen worden uitgereikt door Wethouder Aad Schoorl.

(foto: Team Sportservice Kennemerland)

Het schoobasketbaltoernooi wordt mede mogelijk gemaakt door de inzet van alle vrijwilligers van Basketbalvereniging “de mapleleaves” en de vrijwilligers van IJMOND EHBO.