Gratis sporten in Heemskerk en Castricum tijdens de meivakantie!

Foto: Team Sportservice Kennemerland

Team Sportservice Kennemerland organiseert in de meivakantie sportieve activiteiten voor kinderen uit groep 1 t/m 8, die in de gemeenten Castricum of Heemskerk wonen of daar naar school gaan. Alle activiteiten zijn gratis.

Freerunnen
De meivakantie begint met freerunnen bij TOSS in de Velst in Heemskerk. Iedereen uit groep 3 t/m 8 die van rennen, springen en klimmen houdt kan meedoen.

Apenkooien
Daarnaast kun je in sportzaal de Velst komen apenkooien. Dit is een spannend tikspel voor groep 3 t/m 8 waarbij je aan touwen kunt zwaaien en van toestel naar toestel moet springen om niet getikt te worden.

Of doe mee aan bunkertrefbal. Elk team heeft zijn eigen bunker en probeert tijdens het afgooispel zelf niet geraakt te worden.

Atletiek
Altijd al ver willen gooien of springen en hard willen rennen? Atletiekvereniging AVC en Team Sportservice Kennemerland organiseren een atletiek en beachhandbal clinic op de atletiekbaan in Castricum.

Bootcampen
Wil je nog meer buiten sporten en houd je van springen, rennen en fysieke uitdaging? Kom dan bootcampen en freerunnen op het speelveld aan de Johannes Poststraat in Heemskerk. Sportinstuiven
Natuurlijk zijn er ook deze vakantie weer verschillende sportinstuiven. In de Waterakkers is een mega sportinstuif. Twee uur lang zwaaien, springen, voetballen of over de mega lange stormbaan. Dansschool de Danstuin en tennisvereniging Marquette zijn ook aanwezig. Voor kinderen van groep 1 en 2 is een speciale kleuterinstuif. Ook zij kunnen over de stormbaan en krijgen tennisles van Marquette.

In Limmen wordt een sportinstuif voor kinderen van groep 1 t/m 4 en groep 5 t/m 8 georganiseerd. Een uur lang sporten en spelen met de gymleerkrachten van Team Sportservice.

Inschrijven
Wil je meedoen met een van al deze activiteiten? Ga dan snel naar de website van Team Sportservice Kennemerland om je in te schrijven. Hier vind je tevens de tijden en overige informatie.