Gratis proeflessen bij Cultuurhuis Heemskerk

Foto: Cultuurhuis Heemskerk

Ondanks de corona organiseert Cultuurhuis Heemskerk op zaterdag 12 september een aantal proeflessen tijdens hun Open Huis.

Zaterdag 12 september is de dag om een instrument uit te proberen of om een zangles te krijgen. In tegenstelling tot de afgelopen jaren is het vanwege de coronamaatregelen niet mogelijk om gewoon langs te komen, een leslokaal in te lopen en een willekeurig instrument uit te proberen. Cultuurhuis Heemskerk heeft een schema gemaakt met blokken voor een proefles van een half uur. Alleen in de grootste leslokalen worden proeflessen gegeven door onze muziekdocenten. Wanneer je voor jezelf of voor je kind een proefles wilt voor één of meerdere instrumenten en/of zang, dan kan er die van tevoren gereserveerd worden door even te bellen naar het cultuurhuis of een e-mail te sturen.

Er worden proeflessen gegeven voor (akoestische/elektrische/bas) gitaar, viool, bariton, blokfluit, bugel, cello, cornet, dj, drums, dwarsfluit, harp, keyboard, klarinet, piano, producer, saxofoon, drums, trombone, trompet en kerkorgel.

Op het plein voor het gemeentehuis worden kleine concertjes gegeven door leerlingen en/of docenten. Belangstellenden kunnen antwoorden krijgen op hun vragen of advies inwinnen bij de informatiekraam over alles wat te maken heeft met muzieklessen en cursussen, theateractiviteiten en beeldende activiteiten zoals tekenateliers en creatieve workshops. Voor jong tot en met oud is er een ruim aanbod samengesteld welke in een fraaie brochure is samengesteld. Voor kinderen staat er een springkussen op het plein. Ondanks de corona maakt Cultuurhuis Heemskerk er weer een gezellig dag van tijdens hun Open Huis.

Proeflessen kunnen gereserveerd worden telefonisch 0251836003 of door een e-mail te sturen naar [email protected]. Cultuurhuis Heemskerk zit bij het gemeentehuis in aan de Maerten van Heemskerckplein 5 in Heemskerk.

Meer informatie op www.cultuurhuisheemskerk.nl.