Koop – bestel – geniet lokaal in Heemskerk

Foto: Gemeente Heemskerk

HEEMSKERK – Met de nieuwe landelijke maatregelen, die dinsdagavond 13 oktober bekend zijn gemaakt, is het voor de ondernemers en speciaal de horeca in Heemskerk nog een stuk lastiger geworden. Daarom is het platform kooplokaalheemskerk.nl in het leven geroepen. Een wegwijzer voor lokaal kopen en bestellen.

Op de website kooplokaalheemskerk.nl ziet u wat een ondernemer aanbiedt en hoe bijvoorbeeld de bezorging aan huis werkt. Zo wordt geprobeerd het makkelijker te maken om het diverse aanbod in Heemskerk in één oogopslag te zien.

Veilig en gastvrij Heemskerk
De ondernemers en gemeente hebben in de afgelopen periode ook maatregelen getroffen, zodat u op een veilige maar ook gastvrije manier lokaal kan winkelen. Het blijft dus met de nu geldende beperkingen en veiligheidsvoorschriften nog steeds mogelijk het centrum en de buurtcentra in Heemskerk te bezoeken, bestellingen af te halen en te genieten. De ondernemers zien en helpen u graag!

Elke ondernemer in Heemskerk kan zich gratis aansluiten bij het platform

Ga hiervoor naar de website van kooplokaalheemskerk.nl en vul het aanmeldformulier in.