Drie man aangehouden in Heemskerk na dealen drugs

Foto: Pixabay

Vrijdagmiddag heeft de politie rond 15.45 drie personen aangehouden op verdenking van het dealen in drugs.

De politie had eerder een melding binnengekregen van een getuige dat er mogelijk drugs werd gedeald op de Geesterweg in Uitgeest.

Dankzij het duidelijke signalement en kenteken van het voertuig wist de politie op de Weg Acker in Heemskerk het voertuig aan de kant van de weg te zetten. Een van de inzittende van de auto probeerde nog te vluchten maar kwam ten val waarna de agenten de man direct aanhielden. De twee andere inzittenden werden ook aangehouden. In het voertuig en bij de verdachten troffen agenten geld aan en diverse soorten (hard)drugs.

De verdachten zijn een 19-jarige Heemskerker, 24-jarige Beverwijker en een 27-jarige man uit Helmond. Het drietal is voor verhoor en onderzoek meegenomen naar het politiebureau.