Ongelimiteerd grof huishoudelijk afval inleveren

Foto: Heemskerk Nieuws

HEEMSKERK – Met de ingebruikname van afvalbrengstation Beverwijk, is het nu voor inwoners van Beverwijk, Heemskerk en Velsen mogelijk om hun grof huishoudelijk afval gratis in te leveren.

Bij zowel het afvalbrengstation (ABS) in Beverwijk als in Velsen-Zuid kunnen inwoners ongelimiteerd grof huishoudelijk afval inleveren. In het verleden was er een limiet van 500 kilo, daarboven werden kosten in rekening gebracht. Met de komst van het nieuwe ABS in Beverwijk is deze regel opgeheven en kunnen inwoners al hun grof huishoudelijk afval gratis inleveren.

ABS Beverwijk is gelegen op de Binnenduinrandweg op het BUKO bedrijventerrein in Beverwijk. ABS Velsen ligt aan de Amsterdamseweg 10 in Velsen-Zuid. De openingstijden van beide ABS’en zijn maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur en zaterdag van 09.00 uur tot 15.00 uur.

Meer informatie? Klik hier.