Heemskerker op Haydnplein door vier man overvallen

Foto: Wim Meijer Fotografie

De politie heeft vier verdachten aangehouden na een straatroof die zondagavond 14 januari plaatsvond op het Haydenplein in Heemskerk

Rond 23:00 uur kreeg de politie een melding dat er een Heemskerker door vier personen was beroofd op het Haydenplein.  Het viertal was daarna met een auto waren weggereden. Omdat getuigen het kenteken van de wagen hadden opgenomen kon de politie al kort na de straatroof de bewuste auto opsporen. In de auto zaten vier mannen in de leeftijd van 18 t/m 20 jaar, afkomstig uit Zaandam en Amsterdam.

Dit viertal is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de straatroof. Alle vier verdachten werden overgebracht naar het politiebureau en zijn ingesloten. De politie onderzoekt wat zich precies heeft afgespeeld.