Lijsttrekkersdebat Heemskerk op zaterdag 17 maart

Foto: Gemeente Heemskerk

Op zaterdagavond 17 maart om 19.30 uur is er in de raadzaal van het gemeentehuis een lijsttrekkersdebat. De acht lijsttrekkers bij de gemeenteraadsverkiezingen debatteren deze avond onder leiding van Anja Pruijt. RTV IJmond zendt het debat live uit.

De lijstrekkers van CDA, ChristenUnie, D66, GroenLinks, Heemskerk Lokaal, Liberaal Heemskerk, PvdA en VVD gaan debatteren over vier verschillende stellingen. Daarnaast krijgt iedere politicus de gelegenheid om een pitch van twee minuten te houden om uit te leggen wat de belangrijkste verkiezingsbeloften en standpunten van zijn of haar partij zijn.

De zaal krijgt uiteraard de mogelijkheid om mee te discussiëren en vragen te stellen over de onderwerpen. De raadzaal biedt plek aan 150 bezoekers.

• 19.30 – 20.00 uur: inloop
  • 20.00 – 22.00 uur: debat en pitches